Dowiedz się jakie mechanizmy psychologiczne kierują Twoimi odbiorcami!

 

Psychologia w biznesie

Możesz poszukiwać nowych, zaawansowanych narzędzi, sprytnych aplikacji i botów, ale w końcu i tak musisz dotrzeć do człowieka po drugiej stronie. Doskonale zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że wybór odpowiedniego komunikatu bywa naprawdę trudny szczególnie w świecie online, gdzie zwykle nie ma możliwości spotkania się z klientem twarzą w twarz, poznania jego niewerbalnych reakcji i nawiązania bezpośrednich relacji.

Na szczęście wiemy, jak Ci pomóc! Kluczem do rozwiązania Twojego problemu może okazać się zrozumienie uniwersalnych mechanizmów, które kierują decyzjami każdego z nas. Tu, niczym jeździec na białym koniu, pojawia się ona! Psychologia Poznawcza.

Chcemy udowodnić Ci, że nie jest to wiedza tajemna zarezerwowana tylko dla nielicznych, ani też nudna teoria nie mająca odbicia w co dziennym życiu, a raczej bardzo konkretna dawka wiedzy i narzędzi, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć Twojego odbiorcę oraz podejmowane przez niego decyzje.

 


Cykl spotkań na żywo na profilu Ola Proksa-Bielawa - Wirtualna Asystentka na Facebooku, gdzie rozmawiamy o potędze ludzkiego umysłu oraz mechanizmach psychologicznych rządzących światem społecznym,. Chcemy podzielić się wiedzą, która pomoże Ci dotrzeć z właściwym komunikatem do odpowiedniej grupy odbiorców, i podpowiedzieć, jak wykorzystać wiedzę naukową do rozwoju swojego biznesu.


Kto z kim?

Aleksandra Proksa-Bielawa

 

Ola Proksa-Bielawa - Wirtualna asystentka i wszechogarniaczka. Na spotkaniach będzie pełnić rolę tej, która w psychologicznych ciekawostkach będzie szukała liczb, konwersji, skalowalności i innych możliwości rozwoju Twojego biznesu.

 

 

Dominika Cirocka

 

Dominika Cirocka - Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania podróżniczka, jeździec i nurek, a od jakiegoś czasu również blogerka. W sieci znajdziesz ją pod adresem: www.psychologiaprzygody.pl.

 

 

 

Irena Domachowska - Doktor psychologii, wykładowca akademicki i psychoterapeutka. Pasjonatka koncepcji i modeli psychologicznych, czyli prób uchwycenia zjawisk psychologicznych i społecznych za pomocą teorii.

 

 

W zagadnieniach związanych z psychologią będą szaleć Irena i Dominika jako ekspertki, a ja będę na straży szukania ich wykorzystania w mniejszych i większych firmach 😎

Zobacz pierwsze spotkanie o klątwie wiedzy

Zobacz drugie spotkanie o efekcie aureoli

 

 

Zobacz trzecie spotkanie o społecznym dowodzie słuszności

Zobacz czwarte spotkanie o efekcie autorytetu

Zobacz piąte spotkanie o efekcie snoba

   

Zobacz szóste spotkanie o 5 etapach świadomości rynku